کوپلینگ خورشیدی

کوپلینگ 4 پر | کوپلینگ لاستیکی و کوپلینگ خورشیدی

#4 کوپلینگ چهار پر | این محصول چیست؟

کوپلینگ لاستیکی

کوپلینگ خورشیدی | ادامه ی مطالب

کوپلینگ چهار پر | موارد مورد نظر زمان انتخاب و خرید

شکل 1 کوپلینگ چهار پر

شکل 2 کوپلینگ لاستیکی

کوپلینگ 4 پر

#4 کوپلینگ 4 پر | این محصول چیست؟

کوپلینگ ها انواع خاص  و گونه های متفاوتی دارن. نمونه ای از این گونه ها را میشه به کوپلینگ 4 پر اشاره نمود. این کوپلینگ که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد بسیار کاربردی بوده و به شما در امور متفاوتی کمک میکنه. گونه های دیگری نظیر 3 پر و 8 پر یا حتی 10 و 12 پر نیز موجود میباشد. اما در این مقاله تصمیم داریم که برایتان کوپلینگ 4 پر رو موشکافی کنیم.

کوپلینگ 4 پرکه از گونه های متداول و همینطور پر طرفدار در بین گونه های کوپلینگه. توسط کمپانی اصفهان لاستیک تولید و در حال توسعه میباشه. ما با بهره مندی از سیستم های نوپا و روز این محصول رو تو colors و نیز sizes متفاوتی تولید میشه. شما میتونید هر مدل و هر نوعی که میخواید رو از طریق اصفهان لاستیک تهیه و مورد بهره برداری قرار بدید. از ویژگی های این محصول میشه به Anti-heat، Anti-oil، anti-acid میباشند. همچنین میشه گفت که این محصول در مقابل آب رودخونه نیز استقامت فراوانی دارند. گونه های متفاوتی نیز وجود دارد مانند Solar، Poly port، Gishnizi، Six feathers، Eight feathers وجود داره. همچنین میشه گفت که اندازه و سایز های متفاوتی دارن.

به علاوه گونه های ابزار های کوپلینگ، سیستم های ساخت مسیر، Lighter Coupling و گونه های دیگه ای که با بهترین کیفیت عرضه میشه. میشه گفت که بهترین کیفیت های این محصول رو شرکت اصفهان لاستیک در حال عرضه است.

کمپانی ما یعنی اصفهان لاستیک برای شما نصب و راه اندازی رایگان را پس از انتخاب ارائه میده. پس بهترین گزینه ما هستیم. مارا به آزمایش بگزارید.

 

 

 

کوپلینگ لاستیکی

کوپلینگ 4 پر یکی از تجهیزاتی میباشه که جابجایی و قدرت رو میشه تو ته میله میرلنگ به سیستم منتقل میکنه. همین جابجایی بی تغییر در حالت های چرخدنده و قدرت انجام میگردد. ولی تو شرایطی که تو شافت ها تناقض و یا عدم تطبیقی وجود داشته باشه، یا ممکنه که شافت ها تو هم قفل بشن. برای اینکه مشکلی تو سیستم پیش نیاد از اینکه بار بی دلیلی وجود داشته باشه. از گونه ی بخصوصی کوپلینگ لاستیکی بهره برده میگردد. این دسته کوپلینگ رو کوپلینگ منعطف میگن. ک.پلینگ لاستیکی از این گونه کوپلینگه.

درسته که انتخاب یک کوپلینگ درست یک کار سخت و گیج کننده است. اما کمپانی ما مشاوران و افراد مجرب زیادی دارد. این افراد به شما کمک میکنن که بتونید بهترین مورد رو برای نیازتون انتخاب کنید. البته خود شما هم میتونید با استفاده از برخی قوانین در انتخاب این چالش رو به خوبی پشت سر بزارید.

کوپلینگ خورشیدی | ادامه ی مطالب

مهمترین چیزی که ما تو اینجا قصد داریم بهش اشاره کنیم اینه که مهمترین کار در انتخاب چیه؟ باید بدونید که اطلاع از حجم بار حامل در انتخاب تاثیر زیادی نداشته و به شما خیلی کمک نمیکنه. این هم به دلیل اینه که شرایطی که بر جابجایی حکم فرماست، چیز های دیگه ای به نظر میرسه. شرایطی که به نظر میرسه مهم باشه، مواردی مثل نامیزونی باریه که باید تحمل بشه. یا موردی دیگه اتصال و تحمل دو قسمت کوپلینگ میتونه بسیار موثر باشه. مقدار چرخش جابجایی بین کوپلینگ پلی اورتان و چرخنده و دیگر عوامل موثر را باید بررسی کنید. چرا که همین موارد میباشند که نیاز شما رو در انتخاب متفاوت میکنه.

کوپلینگ های تولیدی توسط اصفهان لاستیک به گونه ایه که قادر باشه بیشترین نیاز شما رو مرتفع کنه. این اقدام باعث میشه که به شما کاربری زیادی داده بشه و شما بتونید از اون استفاده ی مفیدی ببرید.

موارد بالا را باید تو موقعیت های جامع و حین سازماندهی سیستم بررسی نمود. پس قسمت بعد که به شما مواردی را که باید زمان انتخاب کوپلنیگ در نظر داشته باشید رو میگه رو چک کنید.

 

کوپلینگ 3 پر

کوپلینگ 3 پر

شکل 2 کوپلینگ لاستیکی

کوپلینگ لاستیکی | موارد مورد نظر زمان انتخاب و خرید

  • گونه ی محرک: سیستم برقی یا سیستم کارکن با شعله یا همینطور کفکش یا مرکب کن
  • چک اندازه ی چرخنده در گونه ی کارکرد عادیه دستگاه
  • چک اندازه چرخنده نهایتا تو زمان شروع: بایستی به این موضوع نیز دقت بشه که سیستم های دستگاه موقع شروع کار قدرت و چرخنده ی زیادی دارند. انتصاب کوپلینگ بی آنکه به چیزی که گفته شد دقت کنید میتونه باعث بشه که کوپلینگ شما دچار مشکل بشه. همینطور میتونه آسیب دیدگی جدی اون رو در بر داشته باشه.
  • چک اندازه چرخنده لرزشی
  • دفعات on and off on hour: سیستمی که خیلی راه اندازی و از کار افتادن داره. میتونه تایم شروع بالاتری هم داشته باشه که این باعث میشه که توان سیستم نیز پایین بیاید.
  • چک میزان نامتقارنی در سیستم: هر کوپلینگ 4 پرکه مقدار نامتقارنی بیشتری داره یا کمتر باشه. برای شما خیلی حائز اهمیته.
  • چک نوع انتصاب کوپلینگ
  • چک معدود شتاب سیستم و سامانه

بعد از اینکه موارد بالا رو بررسی کردید، شما قادر خواهید بود که بهترین و متناسب ترین گزینه رو مشخص کنید.

کوپلینگ 4 پر یکی از محصولاتیه که کمپانی اصفهان لاستیک اون رو به بهترین شکل وارد خط تولید کرده. این سازمان موفق شده است که تحولات بزرگی رو تو این سازه ایجاد کنه که بسیار حائز اهمیت بوده است.

همچنین شما میتونید با کلیک روی گزینه های زیر کلیک کنید تا به مطالب مربوط به اون برسید.

انواع کوپلینگ موتور

لاستیک کوپلینگ

کوپلینگ خورشیدی

کوپلینگ ژنراتور

کوپلینگ راهسازی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *