الاستومریک در صنعت لاستیک سازی نئوپرن

قادر به پشتیبانی های ساده در Neoprene از نو مجدد

قادر به پشتیبانی از SLIDEFLON

قادر به پشتیبانی از ANCHORS یا نقوش

قادر به پشتیبانی از POT

الاستومریک در صنعت لاستیک سازی نئوپرن

تکیه گاههای ساختاری لاستیک مصنوعی نئوپرن، پدهای ساخته شده تحت فشار و دما هستند که قادر به پشتیبانی موثر از تغییر شکلها، ترجمه ها و یا چرخش های مختلف هستند که به دلیل اثر بارها و عمل حرارتی رخ می دهد.

تکیه گاه های الاستومری دستگاه هایی هستند که در بین دو عنصر ساختاری (تیرها و ستونها یا تیرها و تکان دهنده ها) قرار دارند و کاربرد اصلی آن انتقال بار از یک عنصر به عنصر دیگر است. این دستگاه ها همچنین وظیفه مجاز یا محدود کردن حرکات (اعم از چرخش یا جابجایی) بین عناصر مجاور را دارند و مطابق با چرخه عمر سازه ای که در آن فعالیت می کنند باید دوام داشته باشند. مواد و ویژگی ها

تکیه گاههای نئوپرن ما از ترکیبی از الاستومتر مبتنی بر نئوپرن تشکیل شده است و در بعضی موارد، با ورق های فولادی ASTM A-36 تقویت داخلی (حداقل حد عملکرد 250Mpa). آنها از آرماتورهای خارجی در فولاد، لنگرها یا درج مواد دیگر استفاده می کنند. ما از روشهای طراحی کد طراحی لرزه ای Bridge (فصل A.10) و آنهایی از استاندارد AASHTO LRFD از مشخصات طراحی پل استفاده می کنیم (فصل 14). پشتیبانی های نئوپرن ما از مشخصات استاندارد پشتیبانی های معمولی و با تقویت فولادی برای پل های ASTM D4017.

قادر به پشتیبانی های ساده در Neoprene از نو مجدد

پشتیبانهای ساده در نئوپراکنی مجدداً این تابلوهایی هستند که از لایه های در هم تنیده الاستومر و فولاد تشکیل شده اند و قادر به تحمل بار کاری بیشتر هستند. این تکیه گاه ها اجازه می دهند حرکات طولی و عرضی و چرخش در همه جهات داشته باشند، با محدودیت هایی در جهت عمودی برای جلوگیری از لغزیدن سازه. از ترکیب پشتیبانی های ساده در نئوپرن تقویت شده، ساخته شده از پلیمرهای با خاصیت الاستیک استفاده می شود. صفحات فولادی، این نوع پشتیبانی باعث کاهش اثر کشویی و چرخش بیش از حد می شود که ممکن است در زیرسازی رخ داده و بر آن تأثیر بگذارد. جابجایی موادی که این تکیه گاهها را تشکیل می دهند از طریق یک فرآیند vulcanization ذوب می شود که در طی آن نئوپرن قرار دارد. به فولاد تقویت شده می چسبد. در این روش، یک پشتیبانی قوی بدست می آید که از فشرده سازی، وزن زیرساخت ها و بارهای بیرونی و پویایی دما پشتیبانی می کند.

ضربه گير

شکل 1

صنایع لاستیک سازی

قادر به پشتیبانی از SLIDEFLON

پشتیبانی ساختاری SlideFlon با هدف اجازه جابجایی بین ساختار و تکیه گاه اجرا می شود و باعث ایجاد اصطکاک جزئی کمتر از 3٪ بار عمودی می شود. از آنها استفاده می شود که به عنوان مثال، شرایط پایداری تضمین شده توسط تکیه گاه های نئوپرن ساده، مطابق با الزامات ساختمان از نظر مقاومت در برابر حرکت کافی نباشد. این نوع پشتیبانی از طریق یک فرآیند ولکانیزاسیون تولید می شود. که در آن یک لایه از PTFE، پلی تترا فلورو اتیلن (تفلون)، به لایه خارجی فوقانی تکیه گاه می چسبد. افزودن این مؤلفه مقاومت در برابر خوردگی و سایش را افزایش می دهد، بنابراین به عنوان یک پوشش محافظ کار می کند که از نظر ضخامت متفاوت است. در سطح آن یک ورق از فولاد جلا جوش داده شده به بخش دیگری از بخش بزرگتر جوش داده شده است که در بالای آن پیچ های لنگر که ضامن پشتیبانی تکیه گاهها به سازه و عملکرد مناسب آن است، پس از نصب، ثابت می شوند.

قادر به پشتیبانی از ANCHORS یا نقوش

پشتیبان هایی با ANCHORS یا STITCHES این نوع تکیه گاه استفاده می شود، به طور عمده، هنگامی که بارهای عمودی روی تکیه گاه برای پایدار ماندن و ریسک کشویی روی آن کافی نباشد، روی استحکام سازه تأثیر می گذارد. استفاده از آنها در کارهای عمرانی، ساخت پل ها و ساختمان ها از لغزش احتمالی اجتناب می کنند، زیرا آنها با پیچ های لنگر ساخته شده اند که ضریب تثبیت سازه را تضمین می کند. این تکیه گاهها وزن بارهای خود پروژه و عوامل خارجی مانند ترافیک، باد یا نیروهایی را که ناشی از پوسته پوسته شدن دیوار یا قسمت متحرک است تولید می کند. تکیه گاهها با لنگرها یا زونکادوها توسط لایه هایی از پلاستیک های الاستومر و فولاد مانند پشتیبانی ساده در نئوپرن تقویت شده ساخته می شوند. آنها با سیستم چسباننده ای که بر روی ورق های فولادی در سطوح بیرونی فوقانی و پایین نصب شده است، متمایز می شوند.

ضربه گير

شکل 2

قادر به پشتیبانی از POT

تکیه گاه های POT تکیه گاه های ساختاری هستند که برای پشتیبانی از بارهای سنگین اعم از عمودی و افقی استفاده می شوند. آنها از مقاومت خود، بسیار بیشتر از پشتیبانی تقویت شده معمولی، ایستادگی می کنند. علاوه بر این، آنها چرخش های کوچکی از حرکت را با توجه به یک محور مجاز می کنند. اگرچه کاربرد آن به انواع مختلفی از کارهای عمرانی گسترش یافته است، اما آنها به لطف پایداری که ارائه می دهند، در ساخت و سازهای پل بسیار کاربرد دارند. با توجه به شرایط محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، پشتیبانی از POT از نظر مواد با دوام است و ویژگی های ابزار خود را حتی در محیط های خوردگی از دست نمی دهد. پشتیبانی های ساختاری POT ما دارای گواهینامه ای با کیفیت محصول هستند که توسط SGS صادر شده است. کلمبیا، رهبر جهانی در ارزیابی کیفیت و یکپارچگی محصولات در بخش ساختمان، در ساخت و صنعت. این گواهینامه نشان می دهد که پشتیبانی های neoprene Escobar و Martínez برای استفاده مناسب هستند و ایمنی در هر پروژه ای که در آن اجرا شده اند را تضمین می کنند.

اجزای آن شامل عناصر الاستومتری، فلنج فلزی، ورق استیل ضد زنگ، ورق PTFE و لاستیک اسفنجی است که عملکردی را فراهم می کند، استحکام سازه ها را فراهم می کند، امکان انتقال نیرو به زیر ساخت را فراهم می کند و چرخش های جزئی را به نفع خود دارد.