انتخاب بهترین مواد لاستیکی | اورینگ FDA

فلوروکربن (Viton® / FKM)

سیلیکون (VMQ)

اتیلن پروپیلن (EPDM) | انتخاب بهترین مواد لاستیکی

نیتریل (NBR)

کلروپران (CR)

پرفلورولاستومرها (FFKM)

X-Ray / Metal Detectable | بهترین مواد لاستیکی

انتخاب بهترین مواد لاستیکی | اورینگ FDA

مقاله زیر مروری بر همه ترکیبات لاستیکی محبوب FDA خدمات  لاستیک سازی صنعت اصفهان. همچنین با مقررات EC1935 / 2004 و EC2023 / 2006 مطابقت دارد.

فلوروکربن (Viton® / FKM)

برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و مقاومت شیمیایی. این زیر آب شفاف است اما آن را جذب نمی کند. دامنه دمای کار بین -20 درجه سانتیگراد و + 205 درجه سانتیگراد اندازه گیری می شود (متناوب / ترکیب خاص بین -45 درجه سانتیگراد و + 230 ° C). این حلقه های O در دستگاه های مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرند. که مقاومت بهینه در برابر درجه حرارت بالا و مایعات دارند. از این رو، فلوروکربن به طور کلی در موتورهای هواپیما و سیستم های انتقال سوخت خودرو استفاده می شود.

سیلیکون (VMQ)

دارای سمیت کم، واکنش پذیری شیمیایی کم و پایداری حرارتی و همچنین ویژگی های مقاوم در برابر حرارت است. سیلیکون امکان افزایش طول عمر را فراهم می کند و یکی از وسیع ترین دامنه دمای کار را بین -60 درجه سانتیگراد و + 250 درجه سانتیگراد (متناوب / ترکیب خاص تا + 300 درجه سانتیگراد) دارد. سیلیکون از نظر مواد غذایی برای اطمینان از عدم آلودگی مواد غذایی از مواد خارجی استفاده می شود. به غیر از این، آنها در سیلانت، روان کننده ها، کاربردهای پزشکی، چسب، عایق و وسایل آشپزی استفاده می شوند.

اتیلن پروپیلن (EPDM) | انتخاب بهترین مواد لاستیکی

در برنامه های کاربردی استفاده می شود که هم خاصیت ارتجاعی و هم ناهمواری دارند. از ترکیبات غیر طبیعی و بی مزه تولید می شود. می تواند به طور گسترده ای در کاربردهای خاص و جهانی مورد استفاده قرار گیرد. مناسب برای دامنه دما بین -45 درجه سانتی گراد و + 130 درجه سانتی گراد است. EPDM به طور کلی در صنایع غذایی و آشامیدنی، قطعات خودرو و گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد.

شکل 1

نیتریل (NBR)

الاستومر اقتصادی ترین و مقرون به صرفه در صنعت مهر و موم که مقاومت حداکثری. را در برابر روغن ها و سوخت های نفتی، مایعات هیدرولیک و مقاومت بالا در برابر سایش پیوند می دهد. با سختی بین 40 – 90 ساحل A. دامنه دمای ترکیبات استاندارد بین -65 درجه سانتیگراد و + 120 درجه سانتیگراد (متناوب / مختصر ترکیب تا + 150 ° C). نیتریل در کاربردهای مقاوم در برابر روغن از کلیه وسایل استفاده. تمرینات نظامی کم درجه حرارت، تجهیزات خارج از جاده، سکوهای نفتی. کاربردهای خودرو و دریایی، مهر و موم هواپیما، شیلنگ و واشر استفاده می شود.

کلروپران (CR)

دارای یک پوشش براق، مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و تأمین مواد غذایی چرب و چرب دارد. این یکی از اولین مواد مصنوعی است که به عنوان جایگزینی مقاوم در برابر روغن برای لاستیک طبیعی ظاهر شد. دامنه دما بین 40- تا 120+ درجه سانتیگراد (متناوب / ترکیب خاص تا + 150 درجه سانتیگراد). از مقاومت زیادی در برابر روغن های نفتی، ازن، نور خورشید و پیر شدن اکسیژن برخوردار است. Neoprene به طور گسترده به عنوان یک ماده ترجیحی برای مهر و موم های برودتی ساخته می شود. در حوزه حمل و نقل کاربردهای زیادی دارد. در دنیای خودرو، برای بسیاری از موتورها و قطعات شاسی مورد استفاده قرار می گیرد. که نیاز به یک پلیمر ارزان قیمت با تعادل عالی از ویژگی های عملکردی دارند.

شکل 2

پرفلورولاستومرها (FFKM)

برای برنامه های آب بندی، جایی که مقاومت شیمیایی و عملکرد دمای بالا بسیار مهم است. هر درجه مواد FFKM کاملاً فلوئورزه شده و برای غلبه بر چالش های خاص آب بندی موجود. در صنایع غذایی، لبنیات، داروسازی، زیست پزشکی و علوم زندگی طراحی شده است. دمای عملیاتی بین 50- تا 327 درجه سانتیگراد است. (متناوب / ترکیب خاص تا + 350 درجه سانتیگراد). به طور معمول، مواد FFKM را می توان در حلقه های O، حلقه ها، دیافراگم ها، واشرها و مهرهای بهداشتی یافت.

X-Ray / Metal Detectable | بهترین مواد لاستیکی

لاستیک سازی صنعت اصفهان طیف وسیعی از مهر و موم های فلزی با قابلیت تاریخ و فلز را ارائه می دهد. که برای شناسایی زود هنگام آلودگی از اجزای الاستومر تهیه شده است. دامنه شامل FDA نمرات EPDM، نیتریل، فلوروکربن و الاستومرهای سیلیکون است. اینها به رنگ آبی یا سیاه موجود است. استفاده از یک مهر و موم قابل ردیابی فلزی به طور بالقوه می تواند موجب صرفه جویی در محصول گران قیمت شود. به یاد می آورد آسیب به تصاویر نام تجاری، اعتبارات تجاری و از دست رفته فروش و سودآوری آن است.

تی برای خرید FDA O Rings از یک شرکت معتبر که کاملاً قوانین FDA و همچنین الزامات شما را درک می کند، بسیار مهم است. تجربه صنعت و خدمات گسترده ای از خدمات  لاستیک سازی صنعت اصفهان بدان معنی است. که ما می توانیم طیف وسیعی از ترکیبات سازگار با FDA را تهیه کنیم. که برای نیازهای خاص شما مناسب باشند. اگر در مورد مواد FDA-Grade سؤالی دارید. موجودی ما را بررسی کنید یا با تیم مهندسی متخصص ما تماس بگیرید تا در مورد شرایط خود صحبت کنید.

اطلاعات فوق از منابع متعددی بدست آمده است. و بنابراین رتبه بندی ها فقط به عنوان راهنما در نظر گرفته شده اند. کاربران باید در شرایط عملیاتی خود آزمایش کنند. تا مناسب بودن ترکیبات در یک برنامه خاص و دمای خاص را مشخص کنند.