اورینگ مدارباز

اورینگ مدار باز چیست؟

چنانچه هنگام آب بندی (سیل) اورینگ (مدار بسته)با سایر متناسب و متعارف را نتوانیم برای سیلندر یا پیستون استفاده کنیم،می توانیم از اورینگ مدار باز یا اورینگ متری استفاده کنیم.به طور کلی با توجه به طبیعت ، ساختار و نیاز قطعه توجیح اقتصادی نداشته باشد،می توان از اورینگ متری (یا به طور جامع تر از اب بند های متری) در قطعه های ساکن استفاده نمود.
به این گونه که دو سر آن را به هم توسط چسب مخصوص اورینگ و لاستیک به یکدیگر چسباند و سپس جهت آببندی استفاده نمود لازم به ذکر است از این اورینگ جهت درز بندی نیز استفاده می شود.
اورینگ متری از انواع متریال وایتون،سیلیکون،نیتریل(ان بی آر) ,اسفنجی و… در سایزهای مختلف از سایز ۱میلیمتر تا سایز ۱۲ میلیمترموجود می باشد.

اورینگ مدار باز

  شماره تماس : 09133188361
  شماره دفتر: 03132336278
آدرس: اصفهان،خيابان دکتر بهشتي،بعد از ۴راه عباس اباد،مقابل جهان بلبرينگ
طراحی سایت اصفهان  – سئو سایت اصفهان

اورینگ وایتون متری

نوعی از اورینگ متری  یا اورینگ مدار باز با نام اورینگ وایتون متری می باشد، که معمولا در سختی ۷۰ و ۸۰ و عمدتاً در رنگ های مشکی ،قهوه ای،سفید والبته رنگهای سفارشی دیگر نیز قابل تامین می باشد.
چناچه در اورینگ متری ، از جنس وایتون از کربن استفاده شده باشد ، رنگ ان مشکی است.به این معنا که از استحکام بیشتری برخوردار است. زیرا در مواردی که از وایتون رنگی استفاده می شود کربن وجود ندارد و نتیجتاً استحکام تا حدی کاهش می یابد.

مزایای اورینگ های متری

شکل هندسی ساده
قابل استفاده در سطح مقطع های گرد،چهارگوش و یا سه گوش
نصب آسان ، حمل و نقل آسان ، روش تولید آسان ، امکان استفاده در انواع طراحی های استاتیکی با سایز های مختلف و اقتصادی بودن آن
روش تولید:

برای تولید اورینگ مدار باز ، بررسی هایی جهت یافتن فرمولاسیون آن مناسب با شرایط کاری و محیطی محصول درخواستی ، صورت می گیرد. سپس طی کردن مراحل اولیه ی تولید ، اورینگ مدار باز از اکسترودر خارج شده و در مرحله ی بعد وارد دیگ های بخار میشود.
چنانچه دما و فشار استاندارد باشد ، الاستومر های دو طرف اورینگ اتصالات عرضی مناسب تری را شکل میدهند و همجوشی در نقطه ی اتصال با کمترین تمرکز تنش همراه می شود. نقطه ی اتصال دچار تنش اضافی و گسیل می شود و یا میتوان دو سر آن را با چسب و حلال پرایمر به صورت مدار بسته در می آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *