کاربرد اورینگ مداربسته | این محصول چیست؟

تعدادی اورینگ مداربسته یا اورینگ سیلیکونی که میزان استفاده ی فراوانی از انرژی داشته باشند را در یک جعبه اورینگ قرار میدهند. به بسته ای که این اورینگ ها در اون نگهداری میشن، بسته اورینگ گفته میشه. جعبه های اورینگ رو از نظر اندازه ی اورینگ هایی که داخل اون قرار میگیرن تقسیم میشن. سایز های اورینگ ها هم که همونطور که خودتون هم میدونید یا بزرگن و یا کوچولو. ویژگی های متفاوتی نظیر Anti-oil، Silicone،  Hygienic anti-heat و Whitney refractory بر اساس آنچه که مشتری میخواهد، تولید میشه. اندازه های کوچک تولید شده ی اون برای استفاده تو خودرو های کوچیکه. اندازه ی بزرگش هم که متناسبا برای مثال تو کار راهسازی بهره برداری میشه.(کاربرد اورینگ مدار بسته)

با توجه به گستردگی کاربرد اورینگ مدار بسته گسترده ی اورینگ ها در طیف وسیعی از تجهیزات (در شرایط ایستا و دینامیکی) و همچنین سایز های زیادی که برای آب بندی هر دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد، جعبه های اورینگ در سایزهای پر مصرف به بازار معرفی شدند .

این بسته ها و پک ها برای تعمیراتی ها بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. از همین جعبه ها برای تعمیر و حفظ و مراقبت از motor bycle ها استفاده میشه. در امور دیگه ای مثل اتصال لوله ها به یکدیگر و یا گشتاور ها مفید واقع میشه. پس از آنها استفاده ی مفید را ببرید.

در این جعبه اورینگ ها میشود اورینگ مداربسته و اورینگ سیلیکونی های متناسب را میشه نگه داشت. این اورینگ ها باید آنقدری با کیفیت و مفید باشند که ارزش نگهداری و حفاظت را داشته باشند. پس در قرارگیری اورینگ ها دقت کنید. دلیل اینکه میگوییم اورینگ باید با اندازه ی مناسب قرار بگیرد این است که اگر یک اورینگ. گم و یا مفقود شد، دچار آسیب نشود.

شما میتونید در شکل 1 جعبه اُرینگ و نیز در شکل 2 اورینگ مداربسته تصاویری را مشاهده نمائید.

جعبه-اورینگ

شکل 1 جعبه اورینگ

کاربرد اورینگ مداربسته | اهمیت داشتن جعبه

در عصر جدید بنابر اینکه اورینگ ها  بسیار کاربردی و مفید واقع شده اند. این قطعات و ابزار بسیاری از مشکلات و معضلات رو به سادگی حل میکنند. همین باعث شده است که بسیار مفید باشند. و در پی این راه، نیاز است که دسترسی به این ابزار نیز سهل باشد. به همین منظور جعبه اورینگ تولید و توسعه یافته است. به همین طریق نیاز به آن برای مهندسان و تعمیرکاران بسیار زیاد میباشد.

جعبه اورینگ به شما این قابلیت را میدهد که به سادگی هر اُرینگ که مورد نیازتان مباشد را بیابید. همچنین به شما کمک میکند که اورنگ هایتان سالم بمانند تا شما در موقع نیاز بتوانید به سادگی آنها را تعویض نمائید.

در خصوص این بسته ها باید گفت که تنها حاوی  جنس خاصی از اورینگ ها میباشند. برای مثال در یک جعبه تنها میتوان اندازه های متفاوت از یک نوع اورینگ را نگهداری نمود. پس از این نکته غافل نگردید.

جعبه های تولید شده توسط کمپانی اصفهان لاستیک به گونه ای میباشد که شما بتوانید بهترین بازده را داشته باشید. با استفاده از این ابزار سرعت شما بالاتر رفته و میتوانید بهتر عمل کنید. این اقدام به شما بسیار کمک خواهد نمود.

اورینگ سیلیکونی | انواع کیت اورینگ

    • جعبه NR & SBR: مخصوص اورینگ های با کشسانی زیاد
    • جعبه نیتریل: مخصوص برای اورینگ های استقامت دار در مقابل اصطکاک و دمای بالا و….

جعبه اورینگ مناسب برای نگهداری از اورینگ های NRBH که مستحکم در برابر ماده های hidrokarbori.

  • جعبه برای اورینگ های وایتون: این مدل از اورینگ که در مقابل عوامل طبیعی و نیز دمای زیاد مستحکم میباشد. میتوان با استفاده از این جعبه آنها را نگهداری نمود. همینطور میشه گفت که این اورینگ ها میتونن در مقابل کلر موجود در water نیز مستحکم میباشد.
  • جعبه اُرینگ کالرز: calrez’s در مقابل ماده های شیمیایی میتونه از خودش استحکام زیادی نشون بده. البته در محیط آزمایشگاه در برابر دمای حدود 399 درجه ی سلسیوس را نیز تحمل نموده.

اورینگ سیلیکونی

    جعبه اورینگ این مدل اورینگ در برابر با جو و water و دیگر مواد شیمیایی مفید میباشد.

  • جعبه سیلیکونی: این مدل در برابر دمای زیاد و نیز در مقابل برق و نیز جذب color خوبی دارند. همینطور در برابر دمای 201 تا 303 درجه ی F  را به سادگی متحمل میشوند.
  • جعبه flor & cilicon: بسیار مستحکم در مقابل دما و نیز brodat زیاد و همچنین در مقابل benzin مستحکم میباشد.
  • جعبه های acm & aem: مستحکم در مقابل نشتی های ناخواسته ی مواد
  • پک های hypalon و  cloropen: مستحکم در برابر gaz های متفاوت

انواعی که در فوق گفته شده است، تنها همان اورینگی را دارند که نامش هست. یعنی اورینگ های flor تنها میتوانند اندازه های متفاوت از همین اورینگ را نگهداری نمایند. پس از این جعبه اورینگ ها استفاده کرده و بهره ی کافی را ببرید.

جعبه-اورینگ

شکل 2 اورینگ مداربسته

جعبه اورینگ | دیگر گفته های ما

در ذیل شما میتوانید با کلیک بر روی هر عبارت به مطلب مربوطه به آن لینک بخورید. پس با ما همراه باشید.

اورینگ

اورینگ اصفهان

اورینگ متری

لاستیک سازی

لاستیک سازی اصفهان

لاستیک سازی در اصفهان