روکش غلطک لیفتراک | روکش غلطک نساجی

روکش غلطک چیست؟

روکش غلطک | انواع محصول در اصفهان لاستیک

روکش غلتک نساجی | مهمترین کاربرد محصول ما

روکش غلطک چاپ | درباره ی اصفهان لاستیک

شکل 1 روکش غلطک

شکل 2 روکش غلطک نساجی

روکش غلطک لیفتراک | روکش غلطک نساجی

روکش غلطک لیفتراک چیست؟

روکش غلطک لیفتراک یک لایه و روکش لاستیکی است که برای غلطک استفاده میشود. این ابزار کاربرد های مختلفی داشته و انواع آن از روی جنس تعیین میشود. در این مقاله قصد داریم که برخی کاربرد های این قطعه، انواع اون، مارک ها و وِیژگی های اون رو بگیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کمپانی اصفهان لاستیک یکی از بهترین سازنده و توسعه دهندگان این قطعه میباشد. کیفیت این محصول، با تولید اصفهان رابر بسیار بالاتر از رقبای خود میباشد. ما به شما این اطمینان را میدهیم و شما میتوانید ما را به امتحان بگزارید.

در ذیل مقصود ما اینه که توضیحات بیشتری بدیم که در اون بتونید روکش غلطک لیفتراک رو بیشتر بشناسید. پس با ما همراه بوده و به سخنان ما توجه کنید.

شما میتوانید در شکل 1 روکش غلطک لیفتراک و نیز در شکل 2 روکش غلطک نساجی نمونه هایی از این محصولات رو مشاهده نمائید.

روکش غلطک چرخ فینیشر

شکل 1 روکش غلطک لیفتراک

روکش غلطک | انواع محصول در اصفهان لاستیک

این محصول به اشکال مختلفی دسته بندی میشوند. یکی از انواع دسته بندی براساس کاربرد میباشه. یعنی کارکردی که روکش غلطک به ما میدهد رو میشه به عنوان دسته بندی زیر معرفی نمود.

  1. روکش های تولید شده برای غلطک های تولیدی های فولاد و نیز ذوب آهن. بزرگترین خریدار های ما تا بحال سازمان فولاد مبارکه سپاهان میباشد. همینطور در بعدی دیگر، ذوب آهن اصفهان را نیز میتوان نام برد.
  2. روکش هایی که برای سازمان های تولید کننده ی کارتن و جعبه و نیز سازنده های انواع کاغذ رو میشه نام برد. این روکش بخاطر وزن بالایی که داره، میتونه دچار مشکل بشه. پی به این نکته دقت نمائید.
  3. روکش غلطک لیفتراک برای تولید کننده و توسعه دهندگان سیمان و موزائیک و نیز لوله. لوله های تولید شده که با استفاده از غلطک های تولید شده ی اصفهان رابر. میباشد بسیار کاربردی است و بهترین کاربرد را دارد. پس کیفیت های این محصول بینظیر میباشد.
  4. تولید شده برای صنعت های چاپ و نیز جعبه های تولید شده و نساجی نیز مفید است. غلطک هایی که در این صنعت ها استفاده میشوند باید حتما از روکش های مخصوص و خوب بهره برده باشند. خب در بین همه ی این روکش غلطک لیفتراک های کمپانی های مختلف، اصفهان لاستیک بهترین است. پس میتونند از این سازمان بهره ببرند.
  5. روکش برای گونه های متفاوت چرخ های صنعتی مانند لیفتراک ها و نیز روکش غلطک فینیشر ها میباشند. این غلطک ها به دلیل وزن بالایی دارند، باید از روکش در آنها استفاده شود. پس دقت به این موضوع بسیار مهم بوده و باید رعایت شود.

روکش غلتک نساجی | مهمترین کاربرد محصول ما

یکی از مهمترین کاربرد های این محصول در لیفتراک ها اینه که ایمنی این محصول رو حفظ میکند. این روکش ها که توسط اصفهان لاستیک طراحی و ساخته میشوند. به گونه ای تولید میگردند که بهترین کاربرد را داشته باشند.

هنگامی که شما میخواهید با استفاده از لیفتراک وسایل و جعبه هایی را منتقل کنید. اگر لیفتراک و حامل آن از روکش برخوردار نباشند، امکان آسیب دیدن آن وسیله بالا میرد. پس توصیه میشود که حتما بر روی آن از روکش استفاده کنید.

روکش ها سایز های متفاوتی داشته و انواع متفاوتی دارند. شما میتوانید متناسب با اندازه های لیفتراک خود، محصول مناسب رو خریداری نمائید. این محصول بهترین کیفیت را داشته و برای شما میتواند بسیار کاربرد باشد. با استفاده از کمپانی اصفهان لاستیک میتوانید بهترین استفاده ها را داشته باشد.

روکش غلطک لیفتراک

روکش غاطک چرخ فینیشر

شکل 2 روکش غلطک نساجی

روکش غلطک لیفتراک | درباره ی اصفهان لاستیک

کمپانی اصفهان لاستیک یکی از بزرگترین سازمان های قطعات لاستیکی در اصفهان است. این کمپانی که 10 سال سابقه و تجربه ی کار در این زمینه را دارد، بسیار با تجربه میباشد.

این سازمان بهترین تولید کننده و نیز توسعه دهنده ی قطعات لاستیکی در اصفهان ه. در این کمپانی تجهیزات و ابزار تولید این قطعات موجود میباشد.| روکش غلطک چاپ

برای مثال میشه گفت که در این سازمان 5 سیستم و دستگاه پرس وجود دارد. هرکدام از این پرس ها با قابلیت تولید بالا در حال تولید انبوه برای این سازمان میباشند. یا برای مثال در این کمپانی غلطک نیز وجود دارد.| روکش غلطک چرخ فینیشر

همینطور فینیشر برقی های فراوانی وجود دارد. تولیدات مختلفی هستند که ما آنها را به بهترین شکل ممکن انجام داده ایم. نمونه محصولات ما را میتوان در ذیل مشاهده نمائید. همینطور با کلیک بر روی هر کدوم میتونید به مطالب مرتبط رجوع کرده و آنها را مطالعه نمائید.

روکش غلطک نساجی

روکش غلتک چاپ

روکش غلتک چرخ فینیشر

روکش غلتک لیفتراک

روکش غلتک نساجی

روکش غلطک لیفتراک