روکش غلطک پلی یورتان:

در صنعت از روکش غلطک ها استفاده وسیعی می شود.مهم ترین دلیل استفاده از روکش غلطک بالا بردن سرعت انتقال محصول در لاین تولید است.
صنایع بی شماری از روکش غلطک استفاده می کنند مانند:
صنایع چوب – صنایع کاغذ و سلولزی –– صنعت سیمان –– صنعت بسته بندی – صنعت مقوا سازی – صنعت نساجی صنعت فولاد – صنعت تولید مواد غذایی – صنعت تولید دارو.پیش تر در مباحث روکش غلطک و انواع روکش غلطک ها با آنها آشنا شده ایم.
اینجا قصد داریم روکش غلطک پلی یورتان را توضیح دهیم:
برای آشنا شدن با قطعات پلی یورتان (PU)  به مطلب مربوطه مراجعه کنید.

روکش غلطک پلی یورتان

  شماره تماس : 09133188361
  شماره دفتر: 03132336278
آدرس: اصفهان،خيابان دکتر بهشتي،بعد از ۴راه عباس اباد،مقابل جهان بلبرينگ
طراحی سایت اصفهان  – سئو سایت اصفهان

پلی اورتان ترکیبی از دو ماده شیمیایی پلی ال ها و ایزوسینات است. ازویژگی های قطعات پلی اورتانها مقاومت آنها در برابر سایش، ضد ضربه و ترک خوردگی است. به علاوه پلی یورتانها در دمای محیط به راحتی پخت کامل و سریع دارند. ورق پلی یورتان برای کاربردهای فراوانی از جمله پوشش دهنده های نازک برای پوشش سقف بامها و ماده پلی اورتان برای مشخص کردن محل عابرین پیاده  استفاده می شود.
انواع پلی اورتان بر اساس نیاز محیط استفاده شده که رایج ترین آن استفاده از پلی اورتان به عنوان عایق برودتی و حرارتی است.
قطعات پلی یورتان به دو نوع انعطاف پذیر و سفت تقسیم می شوند.
نوع انعطاف پذیر آن در برای مصارف و محصولات تجاری متفاوتی استفاده می شوند. که شامل محکم سازی و زیر سازی وسایل خانگی، وسایل نقلیه صنعتی، بسته بندی و … می شوند.
نوع سفت پلی یورتان که معروف ترین نوع آن در سراسر دنیا است در ساخت ساختمان های تجاری و مسکونی هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.

لاستیک سازی صنعت اصفهان، تولید کننده روکش غلطک پلی یورتانی ، همچنین غلطک های پلی یورتان با استفاده از رزین های با کیفیت و مطلوب اماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.
غلطک های پلی یورتانی در هر سختی «Shore A ا 95-28» قابل ارائه می­ باشند.