نگاهی کلی به محصولات کاربردی صنعت لاستیک سازی اصفهان

1- طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی در صنعت لاستیک سازی اصفهان مورد مصرف کارخانجات و انواع صنایع در کشور ایران : کارخانجات تولید لوازم اولیه خانه سازی از کاشی و سرامیک تا  لوله سازی، فولادسازی، صنعت تولید محصولات پزشکی، داروسازی، صنایع خودرو و ماشین سازی، صنایع دفاع و نظامی، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع شیمیایی.

2- طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی در صنعت لاستیک سازی اصفهان با توجه به شرایط محیط دارای خصوصیات متفاوتی است: مقاوم دربرابرتخریب فیزیکی وشیمیایی شامل: کشش، سایش، فشار، ضربه، حرارت و الکتریسته و مقاوم در برابر مواد شیمیائی از قبیل: گازترش، بنزین، تولوئن و دیگر حلالهای شیمیایی با استفاده از متریال های لاستیکی از قبیلNBR, H-NBR, SBR, EPDM, NR, CR, VITON, SILICON, P.U وPVC,PTFE همچنین متریال های  پلاستیکی از قبیل:پلی استایرنپلی استالپلی کربناتالترامیداکرولیکباکالیت .

3- کلیه قطعات و طراحی و تولید این قطعات لاستیکی و پلیمری به صورت پرسی (compression) و تزریقی (injection) محصولاتی چون اورینگ مدار بسته،اورینگ متری، جعبه اورینگ، پکینگ، کوپلینگ، دیافراگم، کاسه نمدهای فلزدار و فنردار،رولیکهای گردان ،بوشهای لاستیکی فلزدار،استاتورهای انواع پمپ، ضربه گیر، لرزه گیر، دسته موتور، انواع گردگیر آکاردئونی. وغیره..

4- تولید نوارهای  طولی لاستیکی  و نوارهای طولی اسفنجی  و اکسترودر (Extrusion)نوارهای طولی می تواند در اشکال و ابعاد مختلف جهت آب بندی و جلو درمتریال هایSBR , H-NBR, NBR , NR , SILICON  EPDM , PVC به کار می رود.  

5- روکش انواع غلطکهای صنعتی: تعمیر،روکش مجدد و شیارزنی.

6- طراحی و تولید کیسه های هوا(بلادرBLADDER) جهت استفاده در کارخانجات مختلف از قبیل صنایع خودرو سازی، مقاوم در برابرحرارت و گرما،انواع روغن ها،گازها و دیگر حلالهای شیمیایی.

7-  تولید انواع ورقهای لاستیکی  و اسفنجی درابعاد وضخامتهای مختلف،ساده و منجید دار ،مقاوم در برابرتخریبهای فیزیکی و شیمیائی درمتریالهایNBR , H-NBR, EPDM , SILICON,  VITON,CR,NR، SBR

 وارد کننده و تامین کننده انواع تسمه نقاله از کشورهای به ایران

9- تولید انواع قطعات لاستیکی مسلح شده با فلز از قبیل:الیاف نسوز،منجیدهای مختلف،ادغام لاستیک با PTFE جهت استحکام بالا در برابر سایش و اسید.

10- تراش تخصصی انواع  قطعات پلی یورتان، پلی آمید، پلی اتیلن، فسفربرنز، ذغالهای صنعتی  و  PTFE

11- تولید انواع بالشتک های زیر سری پل (نئوپرن) در تیپ ها و ابعاد مختلف مطابق با استاندارهای EN1337, AASHIO

12-ساخت انواع قطعات صنعتی از جنس پلیمر به وسیله ماشینکاری، قالب سازی با دقت بالا، مرغوبترین پلیمر در ساخت این قطعات منجر به تولید بهتر قطعات می شود.

13- تولید انواع اورینگ در ابعاد و اشکال مفتلف با مرغوبترین مواد شیمیایی