ورق پلی یورتان

ورق پلی یورتان

ورق پلی یورتان یکی از انواع ورق لاستیکی است که قبل از توضیح در مورد ویژگی های ورق پلی یورتان توضیحات زیر را می دهیم.

پلی اورتان ترکیبی از دو ماده شیمیایی پلی ال ها و ایزوسینات است. ازویژگی های قطعات پلی اورتانها مقاومت آنها در برابر سایش، ضد ضربه و ترک خوردگی است. به علاوه پلی یورتانها در دمای محیط به راحتی پخت کامل و سریع دارند. ورق پلی یورتان برای کاربردهای فراوانی از جمله پوشش دهنده های نازک برای پوشش سقف بامها و ماده پلی اورتان برای مشخص کردن محل عابرین پیاده  استفاده می شود.


صنعت اصفهان با بیش از ۱۰ سال تجربه در عرصه ساخت و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری، کوپلینگ و دیافراگم لاستیکی، طراحی و تولید انواع قطعات لاستیک و پلاستیک حجیم و سنگین وزن.

فروش : ۰۹۱۳۳۱۸۸۳۶۱

مدیریت : ۰۹۱۳۱۱۸۸۶۴۷

info@esfahanrubber.com


انواع ورق پلی یورتان بر اساس نیاز محیط استفاده شده که رایج ترین آن استفاده از پلی اورتان به عنوان عایق برودتی و حرارتی است.
ورق پلی یورتان به دو نوع انعطاف پذیر و سفت تقسیم می شوند.
نوع انعطاف پذیر آن در برای مصارف و محصولات تجاری متفاوتی استفاده می شوند. که شامل محکم سازی و زیر سازی وسایل خانگی، وسایل نقلیه صنعتی، بسته بندی و … می شوند.
نوع سفت پلی یورتان که معروف ترین نوع آن در سراسر دنیا است در ساخت ساختمان های تجاری و مسکونی هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.

لاستیک سازی صنعت اصفهان، تولید کننده ورق پلی یورتان و روکش غلطک پلی یورتان، همچنین غلطک های پلی یورتان با استفاده از رزین های با کیفیت و مطلوب اماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

ورق پلی یورتان

ورق پلی یورتان

بررسی ویژگی و مزایا

غلطک های پلی یورتانی در هر سختی «Shore A ا 95-28» قابل ارائه می­ باشند.
امروزه صنعت تولید ورق پلی اورتان در ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی پیشرفت زیادی داشته است. تولید کنندگان این ورق با استفاده از بهترین متریال های اروپایی اقدام به تولید و عرضه این محصول می کنند.
این ورق پر مصرف که با نام ورق پلی اورتان نیز شناخته می شود با داشتن مزایای بی شماری نظیر مقاومت در برابر سایش، ضربه و کشش، خاصیت الاستیسیته، مقاومت حرارتی بالای ۸۰ تا ۱۰۰ درجه، قیمت مناسب، وزن کم، طول عمر زیاد، عدم جذب آب و رطوبت، مقاوم در برابر حشرات، کاهش بار مرده ساختمان و … یکی از کاربردی ترین پلیمرها محسوب می شود.

از بارزترین مزایای این پلیمر قابلیت تراشکاری آسان ، خواص مکانیی بی نظیر ، مقاومت شیمیایی بالا نسبت به اغلب مواد شیمیایی ، حلال ها و سوخت ها  مقاوم دربرابر اشعه ی UV و سایش و انعطاف پذیری بسیارعالی می باشد .

این پلیمر دردونوع ورق و میلگرد قابل عرضه می باشد که نوع ورق آن با ضخامت ۱ الی ۶۰ میلی متر درابعاد ۱X1  و میلگرد با قطر ۱۰ الی ۳۵۰ میلی متر  درطول ۳۰ سانتی متر الی ۱متر قابل عرضه می باشد.

کاربرد ورق پلی اروتان

 

ورق های پلی یورتان در انواع فوم های نرم ، فوم های سخت ، ترموپلاستیک الاستومرها ، پوشش، رنگ ، الاستومرها و چسب در بازار عرضه یافت می شود این نوع ورق ها به شکل گسترده در اکثر صنایع به کاربرده می شود. پلی اورتان نوعی پلیمر است که به عنوان جایگزین ورق های لاستیکی نیز استفاده می شود. این ورق ها به شکل تخته ای و در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می گردد. معرفی کاربردهای این محصول:

  • تولید قطعات صنعتی
  • مدل‌سازی و الگوسازی
  • مراحل کم‌فشار در قالب‌های تزریقی
  • عایق حرارتی پلی یورتانکانال‌های آب و فاضلاب
  • ساخت قالب‌های پلاستیکی
  • انواع پرون قالب
  • عایق در آزمایشگاه‌ها
  • مخازن آب و فاضلاب
  • صنعت خودروسازی
  • انواع سرند
  • راپید پروتوتایپ
  • شبیه‌سازی ترموپلاستیکی
  • کف سازی سالن‌ها و پیاده‌روها
  • انواع اورینگ و پکینیگ
  • تولید واشر
  • قالب‌های مقاوم در برابر کشش

صنعت اصفهان با بیش از ۱۰ سال تجربه در عرصه ساخت و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری، کوپلینگ و دیافراگم لاستیکی، طراحی و تولید انواع قطعات لاستیک و پلاستیک حجیم و سنگین وزن.

فروش : ۰۹۱۳۳۱۸۸۳۶۱

مدیریت : ۰۹۱۳۱۱۸۸۶۴۷

info@esfahanrubber.com


فروش ورق های پلی یورتان

از ورق های پلی اورتان به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی این محصول برای پوشش منافذ جهت حفظ انرژی حرارتی به کار برده می شود. علاوه بر این ویژگی دارای خاصیت ضد صوتی است و عایق صوتی خوبی می باشد. وجود این ویژگی ها به دلیل ساختار مولکولی خاص و یک پارچه آن می باشد. شما می توانید برای سفارش انواع ورق پلی یورتان در ابعاد و ضخامت های دلخواه با ما تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *