روکش سیلیکون غلطک

روکش سیلیکون غلطک چیست؟

قبل از پرداختن به مبحث روکش سیلیکون غلطک بهتر است در مورد سیلیکون ها و مزایای استفاده از آنها توضیحاتی ارائه دهیم.
سیلیکون ها خانواده متنوعی از مواد با کارایی بالا هستند که حاوی سیلیان های واکنشی، مایعات سیلیکون و پلیمرهای سیلیکونی هستند.به طور گسترده ای در انواع محصولات مصرفی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.این مواد مزایای اساسی در بخش های اصلی اقتصاد ما دارند .

مزایای استفاده از سیلیکون ها:

از مزایای محصولاتی که از آنها می شود استفاده کرد، از جمله انعطاف پذیری بیشتر و رطوبت، حرارت، مقاومت در برابر سرما و تابش اشعه ماوراء بنفش این ماده را می توان در تولید انواع مختلفی از جمله مواد جامد، مایع، چسب های نیمه چسبناک، گریس، روغن و لاستیک استفاده کرد.

دیگرمحصولات لاستیک سازی  روکش سیلیکون غلطک استفاده شده در صنعت لاستیک مانند سازی اصفهان کاربردهای فراوانی داشته است.

روکش غلطک لیفتراک، روکش غلطک های ضد سایش، روکش غلطکهای چاپ، روکش غلطک سیلیکونی، روکش غلطکهای چاپ با کیفیت، تشکیل شده از مواد با کیفیت در صنعت لاستیک سازی اصفهان موجود است.
مطالب جامع و کاملی در نوشته روکش غلطک پلی یورتان گرداوری کرده ایم که می توانید مطالعه بفرمایید.

  شماره تماس : 09133188361
  شماره دفتر: 03132336278
آدرس: اصفهان،خيابان دکتر بهشتي،بعد از ۴راه عباس اباد،مقابل جهان بلبرينگ
طراحی سایت اصفهان  – سئو سایت اصفهان

روکش سیلیکون غلطک

روکش غلطک سیلیکون و کاربرد در صنایع

صنایعی که روکش غلطک ها در آن ها کاربرد دارند شامل موارد زیر است:
صنایع چوب – صنایع کاغذ و سلولزی –– صنعت سیمان –– صنعت بسته بندی – صنعت مقوا سازی – صنعت نساجی صنعت فولاد – صنعت تولید مواد غذایی – صنعت تولید دارو.
لاستیک سازی صنعت اصفهان با استفاده از تجهیزات مدرن صنعتی در زمینه روکش لاستیکی انواع غلطک های نورد در قطر و طول های متنوع و مقاوم در برابر کلیه محیط های اسیدی –بازی-هیدروکربن ها و سایر حلال ها مواد شیمیایی فعالیت مینماید.
یکی از خدمات ارزشمند این صنایع روکش سیلیکون غلطک و چرخ های صنعتی صاف و شیاردار در قطر و طول های مختلف بر اساس درخواست و نوع کارکرد غلطک است . این شرکت تمام تولید خود با تا ۶ ماه ضمانت می نماید .
روکش غلطک‌سیلیکونی در این غلتک ها به دلیل خواصی مانند عدم چسبندگی به دیگر مواد ، تحمل برودت و حرارت در بازه -۶۰ تا +۳۰۰ درجه سانتیگراد و حفظ خواص خود ، آنتی باکتریال و بهداشتی بودن در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *