لاستیک منجید دار

ورق لاستیکی منجید دار

ورق لاستیکی منجید دار

ورق لاستیکی منجید دار به لاستیکی گفته می شود که در آن نخ به کار رفته باشد. لاستیک منجید دار یکی از انواع لاستیک ها است که از نخ کتان در ساختار آن استفاده شده است. چون ساختار لاستیک ها به گونه ای است که دارای انعطاف پذیری بالایی هستند،برای بالا بردن استحکام آنها از نخ کتان یا الیاف مصنوعی در ساختار آنها استفاده میکنند.
لاستیک ها استفاده فراوانی در زندگی روزمره دارند، با اضافه کردن برخی از افزودنی ها به ماده خام و اولیه لاستیک ها می توان لاستیک هایی با ویژگی خاص تولید کرد. مثل لاستیک منجید دار که از الیاف و نخ در ساختار آن استفاده شده است.
مقاومت حرارتی ورق لاستیکی منجید دار تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد می باشد. البته ویژگی های بی نظیر این نوع لاستیک ها سبب می شود که کاربردهای زیادی داشته باشند.

لاستیک منجید دار

ورق منجید دار

لاستیک منجید دار و ویژگی ها

  • انتقال و هدایت حرارتی پایین
  • عایق الکتریکی عالی
  • مقاومت در مقابل اشعه های مضر
  • مقاومت خوب آن در برابر ساییده شدن وکشش
  • و…

در ادامه به توضیح کاربرد های لاستیک منجید دار یا ورق لاستیکی منجید دار می پردازیم.


صنعت اصفهان با بیش از ۱۰ سال تجربه در عرصه ساخت و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری، کوپلینگ و دیافراگم لاستیکی، طراحی و تولید انواع قطعات لاستیک و پلاستیک حجیم و سنگین وزن.

جهت اطلاع از قیمت این محصول تماس بگیرید:

فروش : ۰۹۱۳۳۱۸۸۳۶۱

مدیریت : ۰۹۱۳۱۱۸۸۶۴۷

info@esfahanrubber.com


 

برخی از کاربردهای این نوع ورق لاستیکی

برای تولید لاسیتک های مخصوص لباس های ایمنی و حفاظت شیمیایی به کار می رود.
قابلیت استفاده به عنوان ضربه گیر کف
کاربرد در ساخت واشر آببندی
در پروفیل پنجره کاربرد دارد
همچنین کاربرد گسترده در صنایع اتومبیل سازی

این نوع لاستیک همانگونه که قبل تر اشاره کردیم از پر کابردترین نوع لاستیک در صنایع است که در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است
این کاربرد ها به دلیل مزیت ها و ساختار فیزیکی این محصول ایجاد شده است که می توان به کمک آن مجموعه ای از وظایف  را انجام داد . از جمله این ویژگی های ساختاری می توان به مقاومت کششی اشاره نمود . این محصول دارای مقاومت کششی ۳٫۵ مگا پاسکال می باشد که اجازه می دهد در بسیاری از صنایع و بخش های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ویژگی های ساختاری این محصول

به دلیل مزایا و ساختار فیزیکی مطلوب ، ورق لاستیکی منجید دار جزو یکی از پرکاربرد ترین لاستیک ها در صنایع مختلف می باشد. از ویژگی های ساختاری این نوع ورق می توان به مقاومت کششی آن اشاره داشت. به دلیل مقاومت کششی مناسب ( 3.5 مگا پاسکال) این محصول در صنایع و بخش های مختلف استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های بارز در ساختار لاستیک منجید دار سختی آن می باشد. میزان سختی لاستیک منجید دار shore A 5 ±۶۵ می باشد. ضخامت مناسب این ورق باعث شده تا در اکثر صنایع کارایی داشته باشد.


صنعت اصفهان با بیش از ۱۰ سال تجربه در عرصه ساخت و تولید قطعات لاستیکی و پلیمری، کوپلینگ و دیافراگم لاستیکی، طراحی و تولید انواع قطعات لاستیک و پلاستیک حجیم و سنگین وزن.

جهت اطلاع از قیمت این محصول تماس بگیرید:

فروش : ۰۹۱۳۳۱۸۸۳۶۱

مدیریت : ۰۹۱۳۱۱۸۸۶۴۷

info@esfahanrubber.com


قیمت ورق لاستیکی منجید دار

این نوع ورق لاستیکی کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. یکی از مقرون به صرفه ترین نوع ورق های لاستیکی ، ورق لاستیکی منجید دار می باشد. این محصول با نام های لاستیک منجید دار یا ورق لاستیکی کتان در بازار شناخته می شود. زیرا جهت تقویت این نوع ورق ها در بافت آنها از پارچه کتان، فایبرگلاس و نخ و الیاف مصنوعی استفاده می شود. این نوع ورق از نظر ابعاد ، جنس ، ویژگی و ضخامت در انواع مختلفی تولید می شود که قیمت هر کدام از آنها بسته به این مشخصات متفاوت می باشد. همچنین یکی از پارامترهای تعیین قیمت این محصول کیفیت آن می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *